10 Haziran 2011 Cuma

O adam

O adamı her gün aynı yerde defalarca gördüm. Görmediğim gün adama yanaşıp, "Dün neredeydin?" diye soracak kadar sık görüyorum. O benim farkımda bile olmayabilir. Adamın ismi bana bu yaşattığı durumdan dolayı Deja vu olabilir. Her seferinde birasını içiyor ve etrafı seyrediyor. Bir ağacı veya bir başka alışıldık nesneyi, misal otobüs durağını her gün aynı yerde olduğunu bilir fakat şaşırmayız. En azından ben şaşırmıyorum. Kim bilir belki şaşıranlar vardır. Her gün o mekanda ve aynı masada olabilmek mi yoksa benim her gün aynı yerde onu görmem mi tesadüf. Kafe çalışanlarının acaba adamla bir olayı mı var? Sorular ve olasılıklar çoğaltılabilir. Fakat dediğim gibi bu derece sık karşılaşmaktan dolayı adamla bilemediğim bir bağ kuruyorum kafamda. Kim bilir belki bir gün ben oturuyor olacağım, asıl o esnada kendisinin olması gerektiği yerde. Asıl büyük şaşkınlığı belki o zaman yaşayacağım. Bir an onu göreceğim sokaktan geçerken ve alkollün etkisiyle bunun bir hayal olduğunu düşüneceğim. Ayrıca belki ara ara sadece benim kafamda yarattığım biri diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder